събота, 21 април 2012 г.

Президентът Росен Плевнелиев откри високотехнологичен Команден център на Хюлет-Пакард в България



Днес г-н Росен Плевнелиев, президент на Република България откри Команден център на Хюлет-Пакард за наблюдение и управление на критични технологични процеси. Центърът е втори по рода си в света, който Хюлет-Пакард създава и е уникален както заради върховите технологии внедрени в него, така и заради факта, че висококвалифицирани български специалисти ще управляват протичането на технологични процеси, критични за работата на глобални предприятия във финансовата сфера, индустрията и телекомуникациите. Центърът е с капацитет от 150 работни места.
В официалното откриване на Командния център участваха още г-н Ивайло Московски, министър на транспорта, информационните технологии и съобщенията, г-жа Йорданка Фандъкова, кмет на Столична община, Н.пр. Джеймс Уорлик, посланик на Съединените щати в България, г-н Лудгер Ролман, вицепрезидент „Отдалечени услуги” в Хюлет-Пакард, г-жа Саша Безуханова, директор „Публична администрация” за Развиващите се пазари в Хюлет-Пакард, г-н Ираван Хира, Генерален директор на Хюлет-Пакард България и г-н Преслав Павлов, директор „Отдалечени услуги” в Глобалния център за отдалечени услуги на Хюлет–Пакард в страната ни.
„Това е поредната стратегическа инвестиция на Хюлет-Пакард в България – акт на доверие в таланта на българските ИТ специалисти и признание за държавата като надеждна инвестиционна дестинация, с ясна политика за развитие на иновациите”, заяви г-н Лудгер Ролман, вицепрезидент на направление „Отдалечени услуги” в компанията.
Командният център на Хюлет-Пакард в България е уникално съоръжение, което гарантира по-добро вземане на решения при управлението на критичните технологични процеси на клиентите на компанията. Центърът е оборудван с най-съвременни хардуерни и софтуерни технологии, за да анализира и обобщава данни и да обменя информация в реално време с останалите центрове на Хюлет-Пакард в света. Той също така осигурява по-добро наблюдение на Хюлет-Пакард върху ИТ средите на клиентите и дава възможност за проактивно разрешаване на възникнали проблеми.
В рамките на Командния център данните се управляват с помощта на най-съвременни цифрови дисплеи, видео стени и прожекционни системи. В тях е внедрен HP “Photon Engine” специален софтуер, който позволява изображенията от всички проектори да се съчетаят в един цял екран. Главният дисплей се контролира основно от сензорен контролен панел или от системно-разрешен сензорен смарт телефон.
Авангардни системи за видеоконферентна връзка улесняват взаимодействията с клиенти от цял свят. Специално проектирана за целта зона за дискусии разполага с цяла стена, която онагледява данните, които са от жизненоважно значение за управлението на критични технологични процеси.
„Командният център разширява възможностите на Хюлет-Пакард да партнира на компаниите и институциите да се развиват, да са гъвкави и да стават все по-иновативни”, каза г-н Преслав Павлов, директор „Отдалечени услуги” в Глобалния център за отдалечени услуги на компанията в България.
Глобалният център за отдалечени услуги в България е един от шестте хъба на Хюлет-Пакард, които предоставят на корпоративните клиенти в цял свят пълното портфолио от услуги на компанията в областите на софтуерните приложения, ИТ инфраструктурата и услугите свързани с бизнес процеси.
За HP
HP създава нови възможности технологиите да имат значително въздействие върху бизнеса, правителствата и обществото. Най-голямата технологична компания в света предлага портфолио, което включва принтери, персонални компютри, софтуер, услуги и инфраструктура, за да разреши проблемите на клиентите си. Повече информация за HP (NYSE: HPQ) можете да намерите на www.hp.com/bg

1 коментар: